tartu
mulle meeldib filme vaadata, lauatennist mängida ja süüa, koos oma sõpsudega olla!

Saturday, February 19

Loodusesõber jalutab metsas, vastu tuleb üks loom.
"Kes sa oled?" küsib mees.
"Jäneskass" vastab loom.
"Kus sa sellise nime said?" tunneb tüüp huvi.
"Isa on mul jänes ja ema kass, mõlemad nimed meeldisid, nii jäigi nimeks jäneskass" tuleb vastus.
Loodusesõber jalutab edasi...
vastu tulevad teised loomad, üks ütleb et on Sipelgakaru, teine et on Põdrakärbes jne. Parem on mitte küsidagi kus nad oma nime said, mõtleb loodusesõber ja kõnnib edasi. Ja jälle tuleb loom vastu... ja jälle küsima et "Kes sa oled?"
"Olen Politseikoer" vastab elukas....
 
Kaks janust rändurit ekslevad kõrbes. Järsku üks seisatab ja küsib: «Kuule... sa rääkisid kunagi, et sul on vesi põlves?»
 
Mees Jumala juures.
MEES: Kuule, ütle mulle, mis on sinu jaoks 1000 aastat
JUMAL: See on mulle üks sekund
MEES: Aga mis on sinu jaoks miljon dollarit
JUMAL: See on minu jaoks üks sent
MEES: Kuule, anna mulle üks sent
JUMAL: Oota üks sekund
 
Eestlane kõnnib mööda väiksemat tänavat, vastu tulevad 4 venelast. Venelased hakkavad tüli norima ja lõpuks tahavad eestlasele peksa anda. Eestlane ütleb, et 4 vs 1 on ebaaus. Venelaste juht käsib siis ühel venelasel eestlase poole minna.
Eestlane ütleb, et 2 vs 3 on ikka ebaaus. Venelaste juht käsib, siis jälle ühel eestlase poole minna. Eestlane ütleb jälle,
et 3 vs 2 on ka ebaaus. Selle peale ütleb venelaste juht: "Kuule eestlane sa mine siis ära, me lahendame selle tüli omavahel"
 
Juku lööb oma muinasjuturaamatu kinni ja küsib isalt:
"Isa, kas kuningad on head või halvad?"
"See oleneb olukorrast," vastab isa, "aga ässad on neist alati paremad."
 
Vanaema, miks maakera tiirleb?" küsib Juku.
"Ai poiss, jälle käisid baarikapi kallal!"